2009-01-12

bland det finaste jag har

det slår mig plötsligt VARFÖR jag mår så fruktansvärt oförskämt bra just nu;

därför att A är här,

hemma från den där andra kontinenten som hon egentligen bor på

och att när hon snart på fredag åker till arlanda och tar flygplanet iväg mot andra länder att då kommer jag ju falla ihop i en liten grop för att då finns hon inte här längre och

vad gör jag då?

hon är min fru
hon är min fru
hon är det som får mig att leva upp, som får mig att lösa upp knutar inom mig, som får mig ur mitt skal hon är den som känner mig bäst,
hon är den
hon är DEN
hon är min människa

hon är den som får mig att orka livet hela tiden varje dag
hon är den enda som jag vågar lägga alla mina ägg hos
för jag vet att hon aldrig aldrig skulle tappa ut dom

jag vet inte hur jag mår på fredag

antagligen inte superbra

Inga kommentarer: