2009-01-12

If You Ever Need A Stranger

K har en ny flickvän;

tjejen som han dejtade fem dagar efter att vi hade sex

och jag tänker att

med tanke på höstens fadäser så borde det kännas kännas men istället så finns det bara en avsaknad av känsla

en inverterad känsla

tomhet

såhär i retroperspektiv känns ju sexet som en jävla urladdning på någonting som har varit på gång ett tag, och det är ju exakt det alla runt omkring har sagt men

det är lite svårt att fatta saker andra säger till en om man inte är där i huvudet

jag försöker verkligen rannsaka mitt inre och leta reda på dom där sprudlande känslorna som jag kände för honom, men dom är bara POFF!

väck

och med det så menar jag inte att jag inte bryr mig om honom, att jag inte vill ha honom som vän för det vill jag verkligen, och

även om jag är lite förvånad att jag faktiskt känner så

så är jag bara väldigt glad för hans skull

att han har hittat någon

och jag hoppas hoppas hoppas

att den personen är lika glad i honom som han förtjänar att bli glad i

bisarrt; det känns som att jag borde känna att jag ljuger,
men
nej

ingenting.

Inga kommentarer: